Gezellig contact
Hoi Chris, rempeyek,ik
je daar niet bij helpen, maar ik ga in mn kookboeken neuzen.
Weet iemand hoe je lekker risolles maakt?
Maar ook muziek, kroncong, gamelan,Indo-rock, etc.
Ik ben een enorme fan van Wouter Muller, zijn muziek raakt mij ontzettend'.
Ik ga mij voorstellen: ben Wilma, geboren 20-7-1952.Ben belanda, maar gedeeltelijk Indisch opgevoed, en eigenlijk voel ik mij ietsje meer Indisch dan Nederlands.
Ik heb een lieve dochter van 19 en een lieve Indische vriend [geboren te Bandung]
Hoop leuke reacties van jullie te ontvangen
DJ Marien
Kan je van jou radiosite ook muziek downlauden?
Hallo Sobats, ik ga vanmiddag naar een nieuw huis kijken in Den Haag.
Maar oh: die soesah allemaal, zou het liefst een winterslaap gaan houden, maar te laat: het voorjaar begint.
Ja, na 20jaar Zoetermeer heb je het wel gezien!dochter Eva gaat per 1maart in Leiden wonen, dus we hebben een dubbele verhuizing.
Hebben jullie tips om die stress periode door te komen?
Terimah kasi
Hallo Wilma,
Mijn recept voor jou: bak voldoende dunne flensjes (pannekoekejes)
Inhoud is:wortellen,kipfilet/kip,kleinbetje maizena ,knoflook,heel fijn gesneden soep groenten niet te veel,witte peper,kipeboulion en eenbetje suikeren en panneermeel
De wortellen fijn raspen(net als voor de salade)kook de kip en fijn uit elkaar halen je kan het ook fijn snijden (bewaar het boulion ervan)doe twee eetlepels olie en fruit de knoflook (3 teentjes) doe de wortellen in en de kip kook ze met een glas boulion van de kip,doe peper en 1 eetlepel suiker suiker naar smaak dan de soep groenten 4 eetlepels voor 1 kipen twee kippe boulion,roer alles goed door elkaar en 1/2 thee lepel vetsin, maak een papje van maizena terwijl alles kookt de maizena betje bij betje in doen en roeren totdat alles gebonden is ,laten afkoelen en als het koud is lepels gewijst rollen (net als een envelope)in de flensjes en daarna paneren ,eerst in geklopte eiwit dan in de paneermeel en dan in olie fruiten,eet smakelijk.bye.....Sheila
Hallo Wuilma,
Carla kan heel erg lekker koken. Vraag het haar maar.
groetjes Maya